Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2020

24 marca 2020 r.

         

10. Zdjęcie  - Musicie zobaczyć te śpiące zwierzęta. Są naprawdę urocze! GALERIA
śpiochy!!!

 

        Dzień dobry...ranne ptaszki i...

 

 

Zaczynamy od matematyki!

Na wykonanie zadań matematycznych w ćwiczeniach macie:

 2 kwadranse, czyli?

 

 

Dziś:

Potrenujecie dodawanie i odejmowanie w zakresie 100, 

Wykonacie obliczenia zegarowe -bazując na wiedzy zdobytej wczoraj!

Przypomnicie sobie ile to jest 1litr = 1l oraz pół litra.

 

 

Wykonaj zadania od 1 do 5 w ćwiczeniach do matematyki - s. 43.

 

Przypomnijcie sobie jak odmierzaliśmy wodę w klasie. To samo możecie zrobić w domu. Wystarczy kilka naczyń lub butelek o odpowiedniej pojemności. Miłej zabawy!


 

PRZERWA: 20 MINUT

 

JĘZYK POLSKI

Dziś:

1. Nauczysz się wskazywać w zdaniu najważniejsze wyrazy: czynność i wykonawcę czynności.

2. Popracujesz nad umiejętnością rozwijania zdań w różnych czasach.















 



Wykonaj ćwiczenie 4, 5 i 6 s. 4 - Karty ćwiczeń cz. 4

 

 

 

  Pamiętacie jak zamienić czasownik na rzeczownik?

uczy - co robi? - czyli: CZASOWNIK

uczenie - co to? - czyli: RZECZOWNIK

Wykonaj ćwiczenie 2 s. 5 ("kropka" dla chętnych)

 

 

Jeśli potrzebujecie zróbcie sobie przerwę... ostatnie 2 zadania na dziś zajmą Wam najdłużej jeden kwadrans!  Filmik też nie jest długi...

 

 

PRZYRODA

 

Zapraszam na wiosenne obserwacje:


https://www.youtube.com/watch?v=l5c4hxgdaB4

 

  Wykonajcie ćwiczenia: 1, 3 s. 5 - Karty ćwiczeń

 

K O N I E C  ;) 

Moja prośba...napiszcie ile czasu zajęła Wam dzisiaj nauka...

 

 

Jakieś wyzwanie? Macie pomysł? Piszcie w komentarzach!


 

13 komentarzy:

  1. Dzisiaj na naukę poświęciłam 2 godziny (razem z przerwą)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksawery S Dziś nauka zajęła mi 1godzine😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Lukrecja K.
    Dziś nauka zajęła mi około 1 godziny (bez przerwy).

    OdpowiedzUsuń
  4. W dniu dzisiejszym na odrobienie lekcji poświeciłem 1 godz. 20 min. (bez uwzględnienia przerwy).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziśaj nauke zajeła mi 2 godziny i 15 minut (razem z przerwą) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka błędów:
      Dziś nauka zajęła mi....

      Usuń
  6. Dziś nauka i powtórzenie zajęło mi 2 godziny czyli 8 kwadransów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nauka zajęła mi dzisiaj 2 godziny, a na czytanie poświęciłem godzinę. Razem siedziałem z książkami 3 godziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Igorowi nauka zajęła ok.2 godz.(łącznie z przerwą).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj nauka zajęła mi 2 godziny i 30 minut (razem z przerwą) :)

    OdpowiedzUsuń

27 października 2020 r.

 Witajcie Kochani! Bardzo za Wami tęsknimy! Ćwiczcie razem z nami! Dziś dużo powtarzamy! Dotarliśmy już do KART POWTÓRZENIOWYCH! MATEMATYKA ...