Obserwatorzy

środa, 25 marca 2020

26 marca 2020 r.


Witajcie! 

Mamy już 2 tygodnie nauki w domu za sobą. Jak się czujecie?

Postaram się o nasze wirtualne spotkanie w przyszłym tygodniu!



JĘZYK POLSKI

Cele:

Rozwiniesz umiejętność zadawania pytań oraz czytania ze zrozumieniem.

Dowiesz się jak napisać instrukcję.

CZAS NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ: 35 minut

 

 

Posłuchaj - nie patrz w monitor komputera...

 

"Kapelusz pani wrony"

https://www.youtube.com/watch?v=QJOcbRVx5QE&t=192s


Wykonaj ćwiczenie 1 i 2 s. 9 - Karty ćwiczeń


Przeczytaj uważnie:




Wykonaj ćwiczenia 3 s. 9 w Kartach ćwiczeń

 

 

PRZERWA: 20 MINUT

 

 

 

MATEMATYKA

Cel jest jeden!

 Trenujemy dodawanie w zakresie 100. 

 

CZAS NA WYKONANIE TYCH ZADAŃ: 25 minut

 

Wykonaj ćwiczenia 1-3 s. 45 - ćwiczenia do matematyki




Zdecyduj sam/sama czy jutro i pojutrze należy powtórzyć trening... ;)


 

Dla chętnych ćwiczenie interaktywne - na dziś, może jutro?

 https://szaloneliczby.pl/dodawanie-w-zakresie-100/

 

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie do mnie...wszystkimi dostępnymi kanałami...

Pozdrawiam Was i Waszych bliskich cieplutko, pamiętajcie: Damy radę!

Pani Ania


Aaaa, jeszcze pokój Marcela i jego siostrzyczki! Pozdrawiamy Was!










Zdjęcie od Hani... 

4 komentarze:

  1. A ja już zacząłem z lekcjami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już skończyłem lekcje zajęły mi one 40 minut.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze trochę poćwiczę w celu utrwalenia 👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Adasiu, od 8.19 jesteś aktywny! Brawo! Masz teraz dużo czasu wolnego na przyjemności! Poczytaj sobie książkę...
    A jakbyś jednak miał ochotę na więcej zadań - pisz śmiało! Poradzimy sobie z tym!

    OdpowiedzUsuń

27 października 2020 r.

 Witajcie Kochani! Bardzo za Wami tęsknimy! Ćwiczcie razem z nami! Dziś dużo powtarzamy! Dotarliśmy już do KART POWTÓRZENIOWYCH! MATEMATYKA ...