Obserwatorzy

piątek, 3 kwietnia 2020

3 kwietnia 2020 r.

Witam Was bardzo serdecznie!

 

Znowu piątek! Dziś w godz. 12.00 - 12.45 będę wydawać Waszym Rodzicom Podręczniki cz.4 

 

Niestety nie uda mi się wstawić wszystkich zdjęć, które mi przysłaliście, ponieważ mój internet tego nie wytrzymuje, a blog się przycina, ale obiecuję, że je zobaczycie! Pracuję nad tym!


Pierwsze oceny macie w dzienniku! Oceny są z:

techniki - za podwieczorek

plastyki - za ilustrację do legendy

polskiego - za sprawdzian

wf - zaległe oceny za przeprowadzenie rozgrzewki

 

Niektórzy dostali dodatkowe oceny za dodatkowe prace i działania!

 

Ponieważ dostaję zdjęcia przez messengera, sms i pocztę elektroniczną mogłam coś przeoczyć. Śmiało proszę zgłaszać reklamacje! 

 

 

Test z polskiego zrobiliście prawie wszyscy, czekam jeszcze na pozostałych. Niektórzy wykonali go kilkakrotnie, żeby osiągnąć maksymalny wynik! Cieszę się, że Wam zależy!

Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę poprawić swój wynik - zachęcam i zapraszam! 


Nadal czekam na zdjęcia...nic straconego!


A nasze wirtualne spotkanie...

wysłałam rodzicom na adres mailowy instrukcję instalacji programu. Poproście o pomoc. Dziś o 16.00 spróbujemy nawiązać kontakt na zoom.us - https://zoom.us/download

 

Nie denerwujcie się jeśli się dziś nie uda! Zrobimy próbę!
Marzy mi się spotkanie z Wami wszystkimi w przyszłym tygodniu! I proszę się nie poddawać...mi też to troszkę czasu zajęło, ale z pomocą ludzką i z pewnością boską udało się!


A teraz już... czas na lekcje:


JĘZYK ANGIELSKI:


https://padlet.com/paulinkasupera1987/a044d84yjtkk

 

 

 

 

CZAS NA WYCHOWANIE FIZYCZNE: 

 

Kochani, podczas sprzątania: wycierania kurzy, odkurzania...pracują wszystkie mięśnie...


Także.... do pracy! Ćwiczymy! Włączcie sobie muzyczkę!

 

 https://www.youtube.com/watch?v=0O2ubAf40fo&t=92s

 

 https://www.youtube.com/watch?v=LpEHwSdxQ50

Czas pracy: 30 minut!

 

 

A jak już będziecie mieli podręczniki to wykonajcie ćwiczenia: 4- 5 s. 18 w Kartach ćwiczeń!

 

 

Teraz już życzę spokojnego weekendu wszystkim tym, z którymi nie uda mi się dziś spotkać wirtualnie....

 

 

A kto będzie miał konto to zapraszam serdecznie, wypróbujemy...

 


Join Zoom Meeting

ID 8347259729

 

 

Czekam z niecierpliwością,

 

Pani Ania




 

 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

27 października 2020 r.

 Witajcie Kochani! Bardzo za Wami tęsknimy! Ćwiczcie razem z nami! Dziś dużo powtarzamy! Dotarliśmy już do KART POWTÓRZENIOWYCH! MATEMATYKA ...