Obserwatorzy

czwartek, 14 maja 2020

15 maja 2020 r.

Dzień dobry!


Dziś kolejne wyzwanie!

 

90 minut czytania! 

Nie macie dużo materiału do przyswojenia! 

 

matematyka - bułka z masłem, 

przyroda - sama przyjemność...

angielski - ?


dlatego...


90 minut czytania bez przerwy to moje marzenie! Wiem, że niektórym byłoby trudno wysiedzieć czy wyleżeć tyle czasu z książką (bez ruchu) i nie wymagam tego od Was! 

Macie jednak cały dzień i to czytanie można sobie rozłożyć na raty! Łącznie przez cały dzień ma to być 90 minut.


Czekam na wiadomości nie tylko od tych, którzy przyjmą wyzwanie, ale od wszystkich z informacją, ile czasu udało się czytać w dniu dzisiejszym! Napiszcie też co czytaliście. 

 

Może uda Wam się spotkać w parku i podczas spaceru wymienić książkami.  

 

 


MATEMATYKA:

 

Dziś zajmiemy się dodawaniem liczb trzycyfrowych. 

 

Przypominajka: 

 

Wykonaj ćwiczenia w Kartach ćwiczeń do matematyki 

- s. 67 i 68.



 

 

PRZYRODA: 

 

Obejrzyj dwa poniższe filmy:

 https://www.youtube.com/watch?v=bgYeAZm8mqk

 

 https://www.youtube.com/watch?v=xwHn4ISpXgc

 

 

Otwórz Podręcznik na s. 70-71

Przyjrzyj się zdjęciom i uważnie przeczytaj tekst.


Wykonaj ćwiczenie 1 i 2 w Kartach pracy na s. 63

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI:


https://padlet.com/paulinasupera/fcuvsjqkpb5ewgqv

Miłego dnia i dużo zdrowia.
Paula

 

 

Życzę Wam fantastycznego weekendu!

 

Pamiętajcie o wyzwaniu!

 

p. Ania

9 komentarzy:

  1. Przeczytałem 90 minut, czytałem "Agata na tropie. Korona z Wenecji".

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem , czytałem 90 min ksiażkę "Serce za serce czyli co to znaczy kochać" ks. Twardowskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się udało w sumie czytać 90 minut. Czytałem "Był sobie szczeniak - Ellie" W.Bruce'a Camerona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjąłem wyzwanie ,czytałem 6 kwadransów. Tytuły przeczytanych książek "Tajemnica wyścigów" i "Yeti na placu zabaw".

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałem 90minut z przerwami.Przeczytałem 52-Piętrowy Domek na Drzewie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam 99 minut. Przeczytałam książki: "Księżniczka Sophia i błyszczcząca niespodzianka" Vivian French oraz "Zaopiekuj się mną - Zagubiona w śniegu" Holly Webb.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałem przez równe 90 minut "Tajemnica zamku. Biuro detektywistyczne Lassego i Mai".

    OdpowiedzUsuń

27 października 2020 r.

 Witajcie Kochani! Bardzo za Wami tęsknimy! Ćwiczcie razem z nami! Dziś dużo powtarzamy! Dotarliśmy już do KART POWTÓRZENIOWYCH! MATEMATYKA ...