Obserwatorzy

wtorek, 7 kwietnia 2020

8 kwietnia 2020 r.


 Drodzy Uczniowie!

To nasze ostatnie spotkanie przed Świętami Wielkanocnymi.

Spotykamy się - w środę 15 kwietnia!

 

Przewidziałam, że dziś na zajęcia lekcyjne poświęcicie

tylko 47 minut!

Napiszcie czy się pomyliłam!




 

MATEMATYKA:

Zapamiętaj jak wyglądają:


 Wykonaj zadania 1 i 2 w ćwiczeniach do matematyki!





 

PRZYRODA:

 

Obejrzyjcie  krótki filmik!

 

https://www.youtube.com/watch?v=LsrRsxF0teE






EDUKACJA SPOŁECZNA:

 

Dlaczego jajko jest symbolem świąt Wielkiej Nocy?

 

https://www.youtube.com/watch?v=8dYCFjduB_8

 

 

Jajko - nowe życie!

Zawsze powtarzam Wam, żebyście szanowali swoich bliskich i dbali o nich!

 

Zastanówcie się co w Was może urodzić się nowego - dobrego? Co możecie ofiarować swoim bliskim? Nie mam na myśli rzeczy materialnych!

Spróbujcie dać coś z siebie, od siebie! Coś co sprawi bliskiej osobie przyjemność! Wywoła uśmiech na jej twarzy! Co da do zrozumienia, że bardzo ją kochacie i chcecie dla niej jak najlepiej!

 

 Pamiętajcie, że w czasie Świąt należałoby zapomnieć o elektronice, której ostatnio jest zbyt dużo!

 

Spędźcie ten czas razem z bliskimi!

 

I tak ode mnie...do posłuchania, jedna z moich lubionych pieśni...posłuchajcie z bliskimi i uwierzcie!

 

https://www.youtube.com/watch?v=AqoZGgFSjIc&list=PLMLFCvF9Ciywy-0QTriz9ylbuwS7CFIwB&index=11

 



 

A to mój ulubiony sposób na ozdabianie jajek! Może spróbujecie?

https://www.youtube.com/watch?v=xCO1Z1hdtCM




 

Kochani Uczniowie! Drodzy Rodzice!

Z całego serca życzę Wam Błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego! 

Ania Kabat



11 komentarzy:

  1. Lekcje zajęły mi 36 minut:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekcje zajęły mi 27 min. Życzę Pani dobrej Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekcja zajęła mi 27min. Wszystkim życzę spokojnych świąt 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrobiłem lekcje w pół godziny:) Życzę Pani i Wam wszystkim zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego śmigusa - dyngusa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wszystkim zdrowia, szczęścia i dużo radości z okazji Zmartwychwstania Pańskiego i mokrego dyngus)



    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko zajęło mi 26 min.
    Życzę Pani i wszystkim moim kolegom i koleżankom zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego śmigusa-dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lekcje zajęły mi około 30 min.
    Na zbliżające się Święta Wielkanocne moc serdecznych, pachnących wiosną życzeń dla Pani, Koleżanek i Kolegów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lekcje = około 35 minut 😺
    Wszystkiego dobrego dla każdego 🐣🐇🐥🥚

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Wszystkim miłych Świąt Wielkanocnych🐣🐤🐥!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, wesołych Świąt Wielkanocnych!!🤗

    OdpowiedzUsuń

27 października 2020 r.

 Witajcie Kochani! Bardzo za Wami tęsknimy! Ćwiczcie razem z nami! Dziś dużo powtarzamy! Dotarliśmy już do KART POWTÓRZENIOWYCH! MATEMATYKA ...