Obserwatorzy

niedziela, 17 maja 2020

18 maja 2020 r.

Dzień dobry!

Wysłałam Wasze zdjęcia w maseczkach na stronę szkoły. Jeśli nie znajdziecie tam swojego, mimo, że wysyłaliście mi fotografię, proszę o cierpliwość. Niektóre zdjęcia wstawiają się bokiem. Muszę je wtedy przyciąć i wysłać jeszcze raz do administratora naszej szkolnej strony internetowej.

Będą wszystkie obiecuję!

 

 

Matematyka:

Czas pracy: 30 minut

Dziś odejmujemy liczby trzycyfrowe!

 

Przypominajka z treningiem:

https://epodreczniki.pl/a/odejmowanie-pamieciowe-liczb-naturalnych/DSZDUtdjd

 

Otwórz Podręcznik do matematyki na stronie 79

Przeanalizuj w jaki sposób Marek odejmuje liczby trzycyfrowe.

 

Policz w pamięci: zadanie 2 s. 79 (Podręcznik)

 

 

W zeszycie wykonaj zadanie 3 s. 79 (Podręcznik)

 

W Kartach ćwiczeń do matematyki wykonaj ćwiczenie 1 i 2 s. 69 oraz 3, 4 i 5 s. 70.

 

 

 

Umieść pod postem komentarz w jakim stopniu (Twoim zdaniem) opanowałeś/łaś odejmowanie liczb trzycyfrowych:

 

1 - Nie potrafię, wykonałem/łam zadania dzięki pomocy innej osoby.

2 - Potrafię, ale popełniam bardzo dużo błędów.

3 - Potrafię, ale popełniam błędy.

4 - Potrafię, ale robię to wolno i muszę jeszcze trenować!

5 - Potrafię i nie popełniam błędów, ale robię to wolno i muszę trenować!

6 - Odejmowanie liczb trzycyfrowych to dla mnie bułka z masłem.
      Nie popełniam błędów!

7 - Rewelacja! Wszystkie zadania wykonałem/łam samodzielnie, bez pomocy innych osób. Nie popełniłem/łam żadnego błędu i zrobiłem/zrobiłam je bardzo szybko!

 

 

Przykład wpisu: Ania - 5

UWAGA! To jest informacja tylko dla mnie!! Nie stawiam żadnych ocen na podstawie Waszych wpisów. Proszę o szczere odpowiedzi!

 

 

 

Język polski:

Czas pracy 30 minut

 

Kiedyś powiedzieliście, że potrzebne są takie dni, kiedy nasza uwaga skupia się wokół ważnych: zdarzeń, stworzeń, zjawisk, rzeczy lub ludzi. 

 

Każdy z Was lubi świętować swoje urodziny czy Dzień Dziecka, prawda?


Są takie dni w roku, na które czekają Wasi bliscy.

21 stycznia - Dzień Babci

22 stycznia - Dzień Dziadka

26 maja - Dzień Matki (wolę mówić mamy)

23 czerwca - Dzień Ojca (wolę taty)


Ja również czuję się wyjątkowo 14 października, zawsze dzięki Wam i Waszym Rodzicom!


Ćwiczenia!

1. Przeczytaj wiersz w Podręczniku na s. 72

2. Wykonaj ćwiczenie 3 s. 64

 

 

 

Technika:

Czas pracy: 30 minut

 

Dziś o sztuce użytkowej...konkretnie 

o BUKIECIARSTWIE! 



Obejrzyj film o zawodzie florysty:

https://www.youtube.com/watch?v=tw2sUB9fyLc



Otwórz Podręcznik na s. 73 i uważnie przeczytaj tekst.


Co to jest ikebana? Potrafisz powiedzieć?

 

 

 

Wykonaj ćwiczenie 4 ze s. 64 w Kartach ćwiczeń!

Przyślij zdjęcie zadania 4 wykonanego w zeszycie.

 

 

 

Zadanie dodatkowe - dla chętnych:

Jeśli masz taką możliwość, spróbuj ułożyć jakąś kompozycję z kwiatów. 

 

Przyślij zdjęcie! 

 

 

To wszystko na dziś!

 

Pozdrawiam serdecznie,

p. Ania 

 

 

13 komentarzy:

27 października 2020 r.

 Witajcie Kochani! Bardzo za Wami tęsknimy! Ćwiczcie razem z nami! Dziś dużo powtarzamy! Dotarliśmy już do KART POWTÓRZENIOWYCH! MATEMATYKA ...