Obserwatorzy

poniedziałek, 18 maja 2020

19 maja 2020 r.

Witajcie!

 

Ja ze swojej strony zrobiłam wszystko co mogłam, żeby Wasze zdjęcia trafiły na stronę szkoły. Teraz trzeba tylko poczekać. 

 

 

Kochani, ostatnio więcej niż zwykle korzystacie z  komputera i internetu. Obejrzyjcie poniższy film i ... nie dajcie się!

 

https://www.youtube.com/watch?v=on08z78OOuE

 

 

 

 

Dziś pierwszy w tym tygodniu dzień powtórzeń i dzień bez komputera - podczas języka polskiego i matematyki! Zapraszam!

 

 

 

Język polski:

czas pracy: 40 minut

 

Na początek poproszę Was o sprawdzenie poprawności wykonania ćwiczenia 3 s. 52 (w Kartach ćwiczeń):

 

zauważyły, bo uwaga

odważył, bo odwaga

dróżką, bo droga

dłużej, bo długo

żkami, bo noga

wyżej, bo wysoko

książę, bo księstwo

książkę, bo księga

bliżej, bo blisko

Cieszę się, że pytacie jak macie wątpliwości! 

Jestem dla Was!

 

Przechodzimy do powtórzenia:

w Kartach ćwiczeń na stronach 65 i 66 są ćwiczenia powtórzeniowe. Wykonaj je. Jeśli masz pytania, pisz!

 

 

 

Matematyka:

Czas pracy: 30 minut

 

Wykonaj zadania powtórzeniowe w ćwiczeniach do matematyki, s. 71 i 72.

Przyślij proszę zdjęcia tych dwóch stron.

 

 

 

 

 

RELIGIA:


Drodzy rodzice, kochane dzieci! :)

 

 

Dzisiaj spotkanie z Eucharystią.

 

 

 

P.S. Trochę się za Wami stęskniłam :( Mam nadzieję, że kiedy już się spotkamy, nie będę miała problemu żeby Was rozpoznać :) Bycie trzecioklasistą to już poważna sprawa ;)

 

 

Pozdrawiamy Was serdecznie!

p. Ania i p. Klaudia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

27 października 2020 r.

 Witajcie Kochani! Bardzo za Wami tęsknimy! Ćwiczcie razem z nami! Dziś dużo powtarzamy! Dotarliśmy już do KART POWTÓRZENIOWYCH! MATEMATYKA ...